Toimitusehdot


Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.


1. Tilaaminen

Tuotteet tilataan joko lisäämällä ne suoraan ostoskoriin tai ottamalla yhteyttä asiakastukeen. Asiakastuki voi kertoa tarkemmin tuotteiden saatavuudesta ja ominaisuuksista, antaa tarjouksia ja laatia laskuja.

Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin sekä tietosuojaselosteeseen.


2. Maksaminen

Maksutapoina toimii tällä hetkellä suorat pankkisiirrot, Paypal, Visa-ja Visa Electron, MasterCard- ja MasterCard Debit, (MobilePay ja Klarna-maksupalvelu -tulossa pian!")

  • Visa-ja Visa Electron, MasterCard- ja MasterCard Debit (ja MobilePay) maksutavoissa maksujen käsittelijänämme toimii PensoPay.
  • Pankkisiirroissa tulee huomioida eri pankkien välillä olevat viiveet, jotka voivat olla parikin päivää. Saatte ohjeet maksuun tilauksen jälkeen.
  • Maksaminen kortilla onnistuu myöskin PayPalin kautta. Tässä tapauksessa valitkaa maksutavaksi PayPal.


Yrityksille ja oppilaitoksille voimme pyydettäessä myydä laskulla. Ottakaa yhteyttä asiakaspalveluumme.

Erikoistapauksissa voimme sopia erikseen myöskin postiennakolla toimittamisesta.


3. Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Saatte ilmoituksen myös maksun hyväksymisestä ja tilauksen postituksesta. Kirjatuissa lähetyksissä (esim. postipaketit) järjestelmämme lähettää automaattisesti seurantakoodin.


4. Toimitustapa ja -kulut

Tilauksesi toimituskulut näet valittuasi maksu- ja toimitustavan. Toimitustavat ja -kulut näet alta. Toimituskulut sisältävät arvonlisäveron.

Toimitusvaihtoehdot

  •   Nouto (tai toimitus) Kuopion kaupunkialueella: 0 € (otamme yhteyttä toimitustavan sopimiseksi)
  •   Kirje ilman seurantakoodia (alle 50g) (paksuus < 3 cm): 3,00 €
  •   Kirje ilman seurantakoodia (51-250g) (paksuus < 3 cm): 6,00 €
  •   Pikkupaketti (< 2 kg, paksuus < 3 cm): 6,90 €
  •   Nouto Postin toimipisteestä (< 10 kg): 8,90 €
  •   Matkahuolto Lähellä -paketti (< 10 kg) 8,90 €
  •   Postin ovelle kuljetus (< 10 kg): 16,90 €
  •   Matkahuolto ovelle kuljetus ( < 10 kg): 16,90 €


5. Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat varastossa olevilla tuotteilla 1-5 arkipäivää. Pyrimme toimittamaan varastossa olevat tuotteet mahdollisimman pian tilauksesta. Yleensä toimitamme varastossa olevat tuotteet samana tai seuraavana arkipäivänä. Tilaustuotteissa toimitusajat vaihtelevat alle viikosta jopa useisiin viikkoihin. Suosittelemme kysymään toimitusaikaa jo ennen tilauksen tekemistä. Tarvittaessa voitte tiedustella tilauksen tilaa asiakaspalvelusta.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista.

6. Tilauksen peruutus


Teillä on oikeus peruuttaa tilauksenne ilman ylimääräisiä kustannuksia mikäli tilauksenne ei ole vielä ehtinyt lähteä varastoltamme. Voitte peruuttaa tilauksenne ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme joko sähköpostitse tai yhteydenottolomakkeella. Tilausta peruuttaessa muistakaa lisätä viestiinne tilauksenne tunnus.


Vaihto- ja palautusehdot


Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.
Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ota aina ensin yhteyttä asiakaspalveluumme. Asiakasneuvoja kertoo palautustavan ja tarkistaa tuotteen palautuskelpoisuuden.


Huomiottehan että Ihmevekotin.fi voi vähentää palautuksesta koituneet kuljetuskustannukset palautettavasta summasta “4. Toimitustapa ja -kulut” osiosta löytyvän “Toimitusvaihtoehdot” -listan mukaisilla hinnoila.


Ongelmatilanteet


Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa asiakaspalveluun. Jos paketti on vioittunut Postin tai muun kuljetusyrityksen toimituksen aikana teidän on tehtävä välittömästi reklamaatio kyseiselle kuljetusyritykselle.